Sociální sítě

SMM (Social Media Marketing)

SINOPlike pub = velmi úspěšná FB soutěž v našich rukách

Nízkonákladová kampaň dlouholetému klientovi přinesla:

  • Více jak dvojnásobek fanoušků!
  • Zisk e-mail kontaktů pro zasílání newsletterů v řádu tisíců!
  • Přínos pro brand klienta!

Chcete vědět víc?...

 

Sociální sítě jsou kontaktní místo pro klienty a účinný marketingový nástroj pro propagaci, PR, direct marketing a podporu prodeje. Nejúčinnější pro volbu komunikace je probuzení emocí nebo dát uživateli nějaký užitek. Tvorba obsahu, který vzbudí pozornost, podnítí debatu nebo přiměje uživatele, aby jej sdíleli. Kombinace komerční užitkové a zábavné komunikace za pomoci textů i grafiky.

Facebook

Facebook je největší sociální síť, která slouží ke komunikaci mezi jednotlivými uživateli. Umožňuje sdílení multimediálních dat, udržování vztahů a různé druhy zábavy.

K březnu 2011 bylo na Facebooku zaregistrováno 3 166 400 uživatelů a z toho 51% žen a 49% mužů. Uživatelé jsou ve věku od 13 do 99 let. Oslovte zákazníky, zapojte je do anket a soutěží a prezentujte svoji firmu nebo produkt.

Přínosy Facebooku:

  • oslovení požadované cílové skupiny – maximálně možné zacílení
  • virální šíření mezi uživateli
  • zvýšení povědomí o značce či produktu aktivní cestou (prožitek = emoce)
  • zjištění chování cílové skupiny – monitoring ne/oblíbených aktivit, produktů, sledování zájmů, požadavků a dalších faktorů chování CS
  • veřejně přístupné statistiky
  • měřitelnost – vyhodnocení

Facebook od Lucky Life zahrnuje:

Firemní profil na Facebooku

Úprava a nastavení Facebook stránky, vedení komunikace:

  • vytvoření a vhodné nastavení stránky, přístupu a všech editačních práv
  • zadání prvotních údajů a vhodné zařazení do kategorie
  • instalaci a vypnutí potřebných modulů, zkrácení URL stránky
  • naplnění prvotním obsahem - informace o společnosti, vytvoření fotogalerie a vložení obrázků Vašich produktů (max. 50), služeb nebo referencí, založení 2 diskusí a jedné ankety
  • vytvoření manuálu pro správu Facebooku
  • správa komunikace ve firemním profilu včetně přípravy a návrhu témat, anket atd.
  • dodržování pravidel Facebooku a etických pravidel komunikace
  • pravidelné zasílání reportů návštěvnosti Vašich stránek na Facebooku

Výhody:

  • posílení povědomí o firmě a značce
  • možnost využití síly virální reklamy s minimem nákladů
  • kvalitní zpětné odkazy na stránky
  • silná podpora brandu jednotlivých produktů
  • zpětná vazba se svými zákazníky nebo potenciálními zákazníky - využití interaktivity

Nevýhody:

  • síla virálního šíření negativních zkušeností s produktem či firmou může poškodit image firmy

PPC textová, CPC bannerová kampaň v síti Facebook apps (zábavné aplikace)

  • návrh PPC reklamy - design, text, cílenost, rozpočet, období trvání
  • vytvoření a správa PPC reklamy, spuštění, pravidelná kontrola a zasílání reportů
  • přivedení uživatele na fun page, na webovou stránku nebo pro rozjetí zábavných či soutěžních aplikací

Soutěžní a zábavné aplikace v síti Facebook

  • idea / nápad – na základě zadání cílů a cílové skupiny vytvoření funkční aplikace
  • grafické zpracování
  • programování
  • správa v průběhu kampaně
  • vyhodnocení
  • GARANCE počtu uživatelů za určité období!  (ojedinělost na českém trhu)
Máte dotaz nebo zájem o nezávaznou nabídku?
Neváhejte nás kontaktovat na čísle +420 603 923 600 nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
 
 
Položky označené (*) je nutné vyplnit.
Jméno:* 

Telefon:* 

E-mail:* 

Bezpečnostní kód - opište níže uvedený kód:*
Bezpečnostní kód

Odesláním tohoto formuláře souhlasím se zpracováním poskytnutých údajů pro účely
společnosti Lucky Life s.r.o.